Prezență locală

FURNIZORI LOCALI

PENTRU A NE AJUTA CLIENȚII SĂ IA DECIZII INFORMATE, AM INTRODUS CRITERII CU ADEVĂRAT ROMANEȘTI ȘI CU ADEVĂRAT LOCALE, STABILIND O DEFINIȚIE CLARĂ ÎN DOMENIUL ALIMENTAR ȘI OFERINDU-LE FURNIZORILOR LOCALI OPORTUNITATEA DE A LUCRA CU NOI.

Ne place să susținem initiativele locale romanesti și acesta va fi un aspect important al activității noastre. Programul nostru complet de informații arată că publicul roman este de acord cu noi; și acesta consideră că proveniența și posibilitatea de urmărire sunt atribute importante. În plus, suntem conștienți de confuzia de pe piață creată de mai multe declarații eronate privind sursele romanești și locale.

Marca de calitate « Romanesc » va fi acordată produselor noi și existente a căror proveniență romanească este garantată și al căror drum de la sursă poate fi reconstituit.

Criteriul « Romanesc » va merge puțin mai departe și se va aplica pentru produsele de la companii locale, produse din ingrediente locale, care sunt furnizate centrelor Eurest.

Food - Fish

COMERCIALIZARE LOCALA

COMERCIALIZAREA ȘI PROMOVAREA CLARE, CONSECVENTE ȘI EFICIENTE PE PLAN LOCAL A TUTUROR SERVICIILOR ȘI PRODUSELOR SUNT ESENȚIALE PENTRU ASIGURAREA MAXIMIZĂRII POTENȚIALELOR VENITURI.

Pe scurt, cercetările noastre au arătat că, cu cât clienții sunt mai mulțumiți, cu atât cheltuiesc mai mult. Activitatea noastră de marketing stârnește interesul, adaugă valoare pentru clienți, ne face cunoscuți, adresându-se atât utilizatorilor, cât și non-utilizatorilor, și crește vânzările.

Ne gândim la imaginea de ansamblu (deși pare un clișeu), stabilind ce se întâmplă în partea cealaltă a țării, în politică, economie, tehnologie sau pe plan social. Încheiem parteneriate cu lideri în cercetarea de piață care să ne ajute să fim la curent cu tendințele în rândul clienților.

Și, cel mai important, verificăm ce se întâmplă în compania noastră: la ce suntem buni și la ce nu suntem atât de buni, precum și oportunitățile și amenințările de pe piață. După ce ne-am creat o imagine a locului în care ne aflăm, putem să elaborăm cu încredere un plan de marketing analizat și relevant, care poate genera vânzări comparabile.

Variety

SOLUTII PENTRU CENTRELE MICI

POATE AVEȚI O COMPANIE MICĂ SAU POATE SUNTEȚI ADMINISTRATORUL UNUI PARC COMERCIAL ORI AL UNEI CLĂDIRI DE BIROURI; V-AR PLĂCEA SĂ AVEȚI O CAFENEA/UN RESTAURANT, DAR CREDEȚI CĂ AVEȚI O COMPANIE PREA MICĂ, SAU AȚI AVUT O EXPERIENȚĂ NEPLĂCUTĂ CU UN FURNIZOR LOCAL ȘI V-AȚI SPUS „E ULTIMA DATĂ!”.

Eurest a creat o soluție numai pentru dumneavoastră: o soluție care înseamnă că și dumneavoastră puteți avea o ofertă alimentară interesantă în clădire, indiferent de dimensiune sau de locație, un aspect care face diferența în atragerea angajaților sau a chiriașilor. Efectiv venim la locul dumneavoastră de muncă și începem să vindem. Creăm aceste oferte sub marca Eurest Local. Acestea sunt gestionate de o echipă din regiunea dumneavoastră și sunt concepute pentru a asigura liniștea și experiența extraordinară a clientului. În plus, în multe cazuri atingem acest scop fără costuri permanente pentru client. Beneficiați de servicii personalizate și aveți siguranța tuturor cunoștințelor și întregii experiențe ale unei companii mari. Mai sunt atâtea de discutat. Dacă doriți să aflați mai multe, contactați-ne.

Variety